Ostoskorisi on tyhjä
Tuotemerkit
Mallistot
Tuotteet
Tarkennettu haku ''
Tallenna sisään
Luo uusi projekti
Shop Tuotemerkit Noin History

FAQ

Tuotteet
Tilaukset
Toimitus
Noukkia
Mihin maihin toimitat?
Pystymme toimittamaan kaikkialle maailmaan. Toimituksen saatavuus ilmoitetulla maantieteellisellä alueella vahvistetaan aina kassalla. Jos osoitteellesi ei ole toimitushintaa, voit pyytää tarjouksen painamalla kassalla olevaa 'pyydä toimitusta' -painiketta.
Kuinka paljon toimituskulut ovat?
Se riippuu tilaamiesi tuotteiden määrästä, niiden painosta ja tilauksen toimitusosoitteesta. Luo ostoskori, syötä osoitteesi ja laske toimituskulut.
Miten tilaukseni lähetetään?
Tuotteen tyypistä, määräpaikasta ja tavaran arvosta riippuen logistiikkapalvelumme valitsee sopivimmat toimitustavat:

Vakiotoimitus erikoistuneen operaattorin kanssa Tuotteet toimitetaan lavoilla, joiden maksimikoko on 100x120cm ja maksimipaino 1200kg/lava. Saatavana maailmanlaajuisesti, toimituksena oveen. Arvioidut toimitusajat: 15 - 20 päivää Euroopan maille, 40 - 50 päivää EU:n ulkopuolisille maille. Toimitus tapahtuu maanantaista perjantaihin klo 8.00-18.00.

Matkatoimitus erikoistuneen kuljetusliikkeen kautta Tuotteet toimitetaan puisessa laatikossa, jonka enimmäismitat ovat 175x345cm ja maksimipaino 1500kg/laatikko. Saatavilla maailmanlaajuisesti, toimitus ilman purkamista katutasolla. Arvioidut toimitusajat: 15 - 20 päivää Euroopan maille, 40 - 50 päivää EU:n ulkopuolisille maille. Toimitus tapahtuu maanantaista perjantaihin klo 8.00-18.00.
Milloin saan ostamani tuotteen?
Jokaisella Dimora tuotesivulla on arvioitu toimituspäivämäärä, joka ottaa huomioon sekä tuotanto- että toimitusajat valitsemastasi sijainnista riippuen. Pankkisiirrolla maksettaessa luoton odotusaika lisätään arvioituihin toimitusaikoihin. Jos ostoskorissasi on useita tuotteita, toimitustavat ja -ajat voivat olla erilaiset kullekin tuotteelle. Pyydämme sinua aina tarkistamaan kunkin tuotteen odotetut toimitusajat ja ilmoittamaan meille viipymättä mahdollisista toimitustarpeista.
Voinko seurata tuotteen lähetystä?
Kun tuotteet toimitetaan valitulle kuljetusliikkeelle, saat sähköpostiisi toimitustiedot. Erikoistuneen kuljetusliikkeen kanssa toimitettaessa emme voi antaa sinulle seurantanumeroa, mutta valittu rahdinkuljettaja ottaa sinuun suoraan yhteyttä toimituspäivän ja -ajan sopiakseen.