Ostoskorisi on tyhjä
Tuotemerkit
Mallistot
Tuotteet
Tarkennettu haku ''
Tallenna sisään
Luo uusi projekti
Shop Tuotemerkit Noin History

FAQ

Tuotteet
Tilaukset
Toimitus
Noukkia
Miten teen tilauksen?
Ostaminen sivustolla Dimora on erittäin helppoa!

1. Hanki inspiraatiota ja valitse tuotteet, jotka haluat ostaa
Käytä hakupalkkia löytääksesi tietyn tuotteen tai selaa löytääksesi suosikkituotteesi. Jokaisessa kategoriassa voit käyttää erityisiä suodattimia (merkki, tekniset ominaisuudet, materiaali) ohjataksesi paremmin täydellisen tuotteen hakua.

2. Lisää se ostoskoriin
Valitse haluamasi määrä ja lisää se yhdellä napsautuksella suoraan ostoskoriin.

3. Viimeistele tilaus
Syötä laskutus- ja toimitustietosi, tarkista, että kaikki on oikein ja siirry maksamaan. Saat muutaman minuutin kuluttua tapahtuman suorittamisesta sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa on huoltotarpeita varten tarvittava tilausnumero.
Mitkä maksutavat hyväksytään?
Maksat helposti ja turvallisesti luottokortilla (Stripe-palveluntarjoajan kautta) tai pankkisiirrolla.
Ovatko maksut turvallisia?
Tilauksen yhteydessä antamasi maksutiedot (luottokortin numero, suojakoodi) käsitellään Secure Sockets Layer (SSL) -protokollaa käyttävien yhteyksien kautta, eikä niitä tallenneta millään tavalla järjestelmiimme.
Mistä voin ladata laskun?
Kun olemme lähettäneet tilauksesi, voit ladata laskun varaamallesi alueelle.
Minulla on suuri projekti kesken, saanko alennusta?
Jos olet rakentamassa tai remontoimassa hotellia, rakennusta tai ostoskeskusta, kuvaile projektisi yhteystiedot-sivullamme, niin sinuun otetaan yhteyttä mahdollisimman pian.
Tein tilauksen. Voinko peruuttaa sen?
Hallinnollisista syistä johtuen tilausta ei valitettavasti ole mahdollista peruuttaa sen lähettämisen jälkeen. Voit aina käyttää peruuttamisoikeuttasi lain mukaisesti, kuten Palautuskäytäntö on määritelty.
Sain tuotteen, mutta se ei ollut minun makuuni. Voinko palauttaa sen?
Jos et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, pyydä palautusoikeus ja palauta se 14 päivän kuluessa toimituksesta. Saat hyvityksen vain 50 % tuotteen arvosta (vain, jos materiaali palautetaan täysin ehjänä), etkä lähetyskulusta.
Sain vaurioituneen tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
Jos ostamasi pakkaus tai tuote on vaurioitunut tilauksen vastaanottamisen yhteydessä, ilmoita vauriosta yksityiskohtaisesti lähetysasiakirjassa ja lähetä meille valokuvat vahingoittuneesta tuotteesta 3 päivän kuluessa osoitteeseen support@dimora-shop.com Muista liittää selkeät valokuvat, joissa tuotteet on sijoitettu toimituslavalle.

Pyydämme apua kuljettajalta, joka vakuutuksensa kautta tilaa tuotteen uudelleen ja tekee uuden lähetyksen.

HUOM. Jos et ole ilmoittanut vahingosta lähetysasiakirjassa, emme voi auttaa sinua välittämällä rahdinkuljettajaa ja sinun on tämän vuoksi ostettava vaurioitunut materiaali takaisin.
Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
Voit kirjoittaa meille milloin tahansa täyttämällä lomakkeen contacts-sivulla. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.